Vrienden

Het Woerdens Kamerkoor wil graag concerten op hoog niveau geven en ook in de toekomst blijven geven. Waardeert u onze concerten en wilt u ons steunen, dan nodigen wij u uit donateur van onze vereniging te worden. U versterkt hiermee onze financiële basis.

Als donateur geeft u jaarlijks tot wederopzegging een minimale donatie van € 20.

U kunt dit bedrag overmaken op bankrekeningnr. NL32RABO0162.641.222 t.n.v. Woerdens Kamerkoor te Woerden.

Elke donateur krijgt enkele weken voor een concert in Woerden een gratis toegangsbewijs toegezonden en heeft recht op twee gereserveerde plaatsen op een aantrekkelijke plek (uiteraard moet dan nog wel een tweede toegangsbewijs gekocht worden). Indien het koor meerdere concerten per jaar in Woerden geeft, krijgt u een gratis toegangsbewijs voor het concert met de laagste toegangsprijs en 50% korting op de toegangsprijs voor de andere concerten.

U wordt donateur door dit via het contactformulier op deze website te melden. Graag met vermelding van naam, adres en telefoonnummer.