Zomerconcert zaterdag 2 juni

Gepubliceerd op 30 april 2018 om 19:23

Geerten van de Wetering, onze nieuwe dirigent, presenteert zich op 2 juni aanstaande om 15.30 uur in de Lutherse kerk aan het Woerdense publiek. Geerten heeft gekozen voor een programma van Engelse madrigalen met een uitstapje naar de laat negentiende eeuwse Franse romantiek. Er worden liederen gezongen van Edward Elgar, Gerald Finzi, John Wilbye en Camille Saint-Saëns.

Het programma straalt lichtheid uit en geeft de luisteraar een zomergevoel passend bij het jaargetijde. U kunt zich even onttrekken aan de zaterdagmiddagdrukte van de Voorstraat en gedurende driekwartier de weldaad van deze prachtige liederen over u heen laten komen. Het concert is gratis en na afloop kunt u bij een hapje en een drankje nader kennis maken met Geerten. U bent van harte welkom.