We hebben ‘m!

Gepubliceerd op 16 maart 2018 om 17:11

Na een uitgebreide selectieperiode heeft het Woerdens Kamerkoor een nieuwe dirigent, Geerten van de Wetering.

Geerten is jong en ambitieus, heeft een uitgebreide muziekkennis en staat open voor nieuwe initiatieven. Naast zijn studies orgel en koordirectie aan het conservatorium in Den Haag heeft Geerten de studie Politicologie aan de Rijksuniversiteit Leiden afgerond. Daarmee geeft hij tevens blijk van een brede maatschappelijke belangstelling. Met deze eigenschappen past Geerten heel goed bij de sfeer en ambities van het Woerdens Kamerkoor: het uitvoeren van hoogstaande (verrassende) concerten, een prettige onderlinge sfeer en een open blik naar buiten. We zien uit naar een vruchtbare samenwerking met Geerten en we hopen samen veel mooie concerten te kunnen aanbieden aan het Woerdense publiek.

Klik op Dirigent voor een interview met Geerten.